četvrtak, 21. listopada 2010.

PUNJENE SLANE PALAČINKE


Svi znamo napuniti palačinku s nutelom, pekmezom ili orasima, ali ja nisam neki ljubitelj slatkih stvari. Više volim istraživati slane okuse. Dok sam sama živjela bio mi je problem skuhati samo za sebe, uvijek bi skuhala više, pa bi dio smrzavala. U ovom receptu mi je super što sam uvijek mogla dio smrznuti i odmrzavati po želji. Ako ste gladni, vrlo brzo vam je ručak ili večera na stolu.

12 PALAČINKI (ili više, ovisno koliko nadjeva napravite)

0,30 DKG BIJELOG PILEĆEG MESA
0,25 DKG ŠAMPINJONA
MALO BIJELOG VINA
MALO KONCENTRATA RAJČICE
1 CRVENI LUK
3 VEĆE MRKVE
0,10 DKG TVRDOG SIRA (DIMSI)
5-10 KISELIH KRASTAVACA
3 ŽLIČICE SENFA
VEGETA
SOL, PAPAR
RUŽMARIN, ORIGANO

  • izdinstajte sitno narezani luk na ulju uz dodatak malo vegete
  • kada luk postane staklast dodajte na kockice narezanu piletinu i na kolutiće narezanu mrkvu
  • u sve to dodajte na tanko narezane šampinjone
  • ukoliko je potrebno dodajte malo vode ili koncentrata rajčice kako bi se piletina "skuhala" i malo bijelog vina, te poklopite
  • kada je piletina skuhana skinite s vatre i ostavite sa strane da se ohladi
  • nakon što se smjesa ohladila usitnite sve u blenderu uz dodatak krastavaca, senfa, soli, papra i začina.
  • na kraju u sve to umješajte naribani tvrdi sir (ja volim dimsi, pa njega uvijek preferiram u receptima)
  • sve dobro pomiješajte - smjesa mora biti suha, ukoliko je mokra dodajte malo krušnih mrvica kako bi ju stisnuli
  • nadjenite palačinke sa smjesom
  • palačinke slažite u posudu koja može ići u pećnicu, prelijte ih sa beshamel umakom ili smjesom vrhnja i jajeta, te pecite dok ne poprime zlatno žutu boju
  • servirajte uz salatu ili neki drugi prilog po želji

NAPOMENA: palačinke također možete umakati u smjesu za paniranje i pohati u dubokom ulju. Ukoliko ne želite puniti palačinke s piletinom ili bilo kojim mesom, umjesto mesa možete kombinirati razno povrće.


Punjene palačinke

Nema komentara:

Objavi komentar