nedjelja, 17. listopada 2010.

KEKSI OD NARANČE I SUHOG VOĆA (30 – 40 komada)

Kada sam tek počela slagati ovaj recept (kombinirala sam nekoliko recepata s neta) imala sam psa, malu crnu kokericu. Kako su me ovi kolačići podsjećali na kolačiće koje je ona dobivala kao nagradu svaki put kada nam NEBI izgrizla cipele, moji ukućani su ih prozvali PSEĆI KOLAČIĆI. Još uvijek ih tako moja mama naziva. :)
 

1 ŠALICA OŠTROG BRAŠNA
¾ ŠALICE INTEGRALNOG BRAŠNA
½ DCL ŠEĆERA
2 ŽLIČICE PRAŠKA ZA PECIVO
½ ŽLIČICE CIMETA
¼ ŽLIČICE SOLI
½ ŠALICE SOKA OD NARANČE
¾ ŠALICE SUHIH MARELICA (ILI GROŽĐICA) NASJECKANIH
¼ ŠALICE ULJA
1 ŽLIČICA NARIBANE NARANČINE KORE
1 TUČENO JAJE

  • Zagrijati pećnicu na 190 ⁰C.
  • Pomiješati suhe sastojke. 
  • Posebno izmiksati jaja, sok naranče i ulje.
  • U brašno umiješati suho voće.
  • Smiksati brašno u smjesu jaja, soka od naranče i ulja.
  • Stavljati smjesu žličicom na papir za pečenje na razdaljinu od oko 1 cm.
  • Peći oko 11 min ili dok lagano ne dobiju smeđu boju.
 
Keksi od naranče i suhog voća

Nema komentara:

Objavi komentar