petak, 22. listopada 2010.

JESTIVE ZDJELICE


Dok sam bila trudna i čekala da se porodim, uhvatila me manije kuhanja, za pravo tada sam počela i slagati svoju knjigu recepata. Uvijek sam htjela napraviti ove zdjelice, ali mi se nekako nije dalo prije. E pa jedan dan sam odlučila da ću isprobati, makar bacila kilu brašna. I uspjela sam!!!! A znate što je najbolje kod ovog recepta? NE TREBATE PRATI SUĐE NAKON RUČKA! :)


ZA DVIJE ZDJELICE I ŽLICE

OKO 200 GR. BRAŠNA (INTEGRALNOG)
4 ŽLICE ULJA
MALO SOLI
MALO MLAKE VODE

  • Zamijesiti mekano tijesto, podijeliti ga i razvaljati u dva kruga.
  • Zdjele od inoxa (ili vatrostalne) dobro namazati maslacem izvana (isto možete učiniti i sa žlicama,
  • iznutra ili izvana)
  • Tijestom obložite posuđe odsjeći višak, može kotačićem, običnim nožem ili namjerno neuredno, kako volite…
  • Ispeći na 200 °C oko pola sata i pažljivo odvojiti od “kalupa”.
  


Zdjelice od tijesta

Nema komentara:

Objavi komentar