utorak, 19. listopada 2010.

PILETINA NA INDIJSKI NAČIN

Moj prvi izlet u indijski restoran završio je manje slavno. Na pitanje konobara (autohtoni indijac) da li volim ljuto, ja sam odgovorila da volim. To mi je bila prva pogreška. Moj pojam ljute hrane i njihov pojam definitivno se razlikovao. Naručila sam fish curry, koji je bio ljuuuuuut!!! Znojila sam se od vrha glave do vrata. Koja mi je bila druga pogreška? Nisam ih zamolila da jelo malo razblaže. :)

0,5 KG PILEĆIH PRSA (ili ako imate rasjek pileta isto je dobro, samo pripremite više umaka)
5-6 ČEŠANJA ČEŠNJAKA
½ ŽLIČICE ĐUMBIRA U PRAHU
½ ŽLIČICE CIMETA U PRAHU
1 ŽLIČICA PAPRA
3 LJUTE PAPRIČICE (PEPEROCHINE)
3 MLJEVENA KLIČNIĆA
2 ŽLIČICE KIMA
1 ŽLIČICA KURKUME U PRAHU
½ ŽLIČICE CRVENE CHILLI PAPRIKE U PRAHU
1 ŽLICA KONCENTRATA RAJČICE
2 DCL TOPLE VODE
1 GLAVICA LUKA
1 ŽLIČICA SOLI
1 ŽLIČICA ŠEĆERA
2 ŽLICE JABUČNOG OCTA
MASLAC

PRIPREMA

  • Meso isjeckati na kockice
  • Pomiješati đumbir, cimet, klinčiće, papar, ljute papričice i kim.
  •  Na malo maslaca prijati kratko češnjak, zatim dodati mješavinu začina iz gornje točke i kratko popržiti uz stalno miješanje.
  • Dodati meso, dobro promiješati, dodati kurkumu u prahu i pirjati dok meso ne pusti sok.
  •  Dodati vodu, koncentrat rajčice i chilli papriku. Sve dobro promiješati, poklopiti i pustiti da kuha na laganoj vatri oko 20 min.
  • Popržiti luk narezan na ploške na malo maslaca, dodati poprženi luk mesu, promiješati, dodati šećer, sol i ocat. Kuhati na laganoj vatri poklopljeno oko 15 min
  • Otklopiti i kratko prijati sok tekućina malo ne ispari.

Piletina na indijski način
 

Nema komentara:

Objavi komentar