nedjelja, 17. listopada 2010.

PAR RIJEČI KAO UVOD

Da ne započnem samo tako šibati recepte jedan za drugim, evo da objasnim što me uopće potaknulo da napravim ovaj blog. 
Bili smo prije par dana na rođendanskoj proslavi jedne naše prijateljice. Kako me zajednička prijateljica zamolila da sudjelujem u pripremanju hrane, napravila sam jedan od svojih brzih i finih specijaliteta koji je nestao u vrlo kratkom vremenu. Ne samo to, već me prijateljica zamolila da joj napravim Ghee. A kako ja volim kuhati, a još više volim kada ljudi uživaju u hrani koju spremim, pala mi je ideja da svoje recepte podijelim sa svima vama. Skupljala sam ih godinama, svi su provjereni i zaslužuju posebno mjesto u mojoj bilježnici recepata. Svaki od njih ima neku svoju priču i one najzanimljivije ću vam ispričati. Nadam se da ćete uživati i isprobati neke od mojih recepata.
Ukoliko netko želi pokloniti nekome tortu ili bilo koji specijalitet kojega nađe na mom blogu, slobodno mi se javite putema maila, pa ćemo se dogovoriti za detalje. 
Narudžbe za torte i veće količine kolača, zamolila bih da mi javite bar tjedan dana unaprijed, kako bih mogla planirati.

Uživajte!!

Nema komentara:

Objavi komentar