ponedjeljak, 29. studenoga 2010.

TORTA OD VIŠANJA

Danas je mom tati rođendan. Zato sam mu ja jučer napravila i poklonila ovu prefinu tortu od višanja. Pokušala sam joj dati neko fora ime, ali stvarno mi ništa nije padalo na pamet. S obzirom da okus govori više od riječi, najbolje ju je prvo probati pa kasnije joj pokušati dati neko ime.

KORE
1,25 DCL VODE
1/4 MARGARINA (onaj od 250 g)
1 ŽLICA ŠEĆERA
PRSTOHVAT SOLI
6,25 DKG BRAŠNA
3 JAJA 
Zakuhati vodu, dodati margarin, šećer, prstohvat soli i na kraju brašno
U mlako dodati jaja (jedno po jedno)
Od te smjese peci 2 kore (kore budu valovite)
Ovo tijesto ti je jako gusto pa ćeš morati ga razmazati u protvanu sa gumenom kuhačom, malo je dugo, ali isplati se. Kore kada se peku postaju valovite!

BISKVIT:
  5 BJELANJAKA
  5 ŽLICA ŠEĆERA
  1,5 ŽLICA ULJA
  NA VRH NOŽA PRAŠKA ZA PECIVO
  5 ŽLICA BRAŠNA 

 Ispeci biskvit
FILA
4 DCL SOKA OD VIŠANJA
4 ŽLICA ŠEĆERA
3 ŽLICA GUSTINA
35 DKG VIŠANJA

Skuhati i vruće preliti preko biskvita. Kupi ompot od višanja, imat ćeš dovoljno i višanja i soka. Ja sam zadnji put imala i malo soka od višanja (Voćko) pa sam dodala da bude 4 dcl. 

KREMA:
5 ŽUMANJAKA
5 ŽLICA ŠEĆERA
1 VANILIN ŠEĆER 

Sve izraditi i ukuhati u 0,5 lit. mlijeka
U vruće dodati 4 želatine prethodno rastopljene u 160ml vode (ili onu jednu instant želatinu - veća vrećica)
U hladno dodati 0,5 lit. izrađenog slatkog vrhnja (vrhnje za šlag) 

Slagati:
bijeli biskvit, višnje, pola kreme, kora, pola kreme, kora


Torta od višanja

Torta od višanja

Nema komentara:

Objavi komentar