četvrtak, 10. veljače 2011.

CHOCO DELIGHT

Kako moj muž vodi čokoladu, čokoladu i samo čokoladu, što više tim bolje, a kod nas kapaju stalno prijatelji (svaku večer kod nas je neko druženje) odlučila sam ju napraviti jer sam imala i slatkog vrhnja u frižideru, super čokolade za kuhanje i volje. :)

ZA BISKVIT:

20 DKG MASLACA
20 DKG ČOKOLADE KUHANJE
4 KOM VEĆIH JAJA
2 VREĆICE VANILIN ŠEĆERA
25 DKG ŠEĆERA U PRAHU
12 DKG BRAŠNA
PRSTOHVAT SOLI

ZA KREMU:

3 DL SLATKOG VRHNJA
30 DAG ČOKOLADE 

OSTALO

3 DL SLATKOG VRHNJA
10 DKG ČOKOLADE ZA KUHANJE

priprema biskvita:
  • Maslac i čokoladu otopite i promiješajte u finu baršunastu masu.
  • Mutite jaja sa šećerom i vanilin šećerom, dok ne dobijete gustu pjenastu masu.
  • U jaja umiješajte maslac s otopljenom čokoladom, a na kraju umiješajte lagano brašno i prstohvat soli
  • Pecite u podmazanom kalupu za torte, u prethodno zagrijanoj pećnici na 180°C, oko 25 - 30 minuta.
  • Tortu izvadite iz pećnice malo ranije, jer bi trebala ostati malo sočnija.
  • Ohladite biskvit u kalupu.

priprema kreme:
  • Slatko vrhnje stavite kuhati i kad dođe do točke vrenja, maknite ga s vatre i prelijte preko natrgane čokolade. Miješajte dok ne dobijete glatku gustu masu. Ostavite kremu da se ohladi.
  • Kad je krema hladna, miksajte mikserom masu da dobijete lijepu kremu
  • Namažite hladnu preko hladnog biskvita i sve skupa pokrijte slojem tučenog slatkog vrhnja.
  • Ukrasite naribanom čokoladom.
  • Tortu ostavite u hladnjaku da se ohladi i prožme.
 
Choco delight

Choco delight

4 komentara:

Jelena kaže...

Divno izgleda, ovo je torta po mom ukusu...samo bih dodala jednu sugestiju...ako možeš dodaj u recept i dimenzije kalupa u kom se pekao biskvit.

Gordana kaže...

Evo baš sam izmjerila kalup, ovo je bio 26 cm. Kada sam ga ispekla, pomislila sam da sam ipak trebala koristiti veći recimo 28 cm jer je biskvit bio debeli. A čokoladna krema tanka, ali mislim da ću idući put ipak opet peći u 26 cm, ali poduplati čokoladnu kremu. I da, umjesto slatkog vrhnja u kremu ći ipak staviti vrhnje za šlag. Da bude baršunastije i mazivije.
Hvala na sugestiji, evo od sada ću navoditi svugdje dimenzije. :)

Anonimno kaže...

Retko se uopšte nalazi ovaj podatak u receptima za torte a po meni je jako bitan ,naročito za početnike, ne znam ni sama koliko sam torti upropastila zboh proizvoljnog odabira kalupa, ali mora čovek da se vežba :)I ja volim malo deblje kore...a ne volim vrhnje od mleka uopšte-kod nas je to slatka pavlaka...valjda mislimo na isto, često mi se desi da ga u brzini upropastim i pretvorim u maslac.više volim pavlaku na biljnoj bazi Meglle Patisserie na primer...U svakom slučaju pozdrav i super su ti recepti samo nastavi
Jelena

Gordana kaže...

Ja sam inače slatko vrhnje počela koristiti u Choco Loco receptu jer sam jedino tako mogla dobiti one kuglice koje igu unutra da budu kompaktne i čvrste. Ali evo imam još 2 dcl slatkog vrhnja u hladnjaku i moram izmisliti neki recept da ga iskoristim. Ovih dana radim Tartuf tortu za kumove za rođendan. Moža iskoristim vrhnje samo za ukrašavanje. Bit će još recepata, čim smognem snage za dalje i čim ulovim vremena. Naš mali bebač je ovih dana postao aktivniji. Pa kada on spava i ja spavam. :D

Objavi komentar